-
Մենյու
-
Պատրաստի ուտեստներ
Պատրաստի ուտեստներ
-
Հաց և Թխվածքաբլիթներ
Հաց և Թխվածքաբլիթներ
- Կաթնամթերք և Ձու
- Նպարեղեն
- Քաղցրավենիք
- Մսամթերք
- Հյութեր և Ըմպելիքներ
- Թեյ և Սուրճ
-
Սառեցված մթերք
Սառեցված մթերք
-
Միրգ և Բանջարեղեն
Միրգ և Բանջարեղեն
- Պահածոյացված մթերք
- Ալկոհոլային խմիչքներ
- Ծխախոտ
-
Ձուկ և Ծովամթերք
Ձուկ և Ծովամթերք
-
Մանկական սնունդ
Մանկական սնունդ
-
Դիաբետիկ սնունդ
Դիաբետիկ սնունդ
- Առանց գլյուտեն
- Օրգանական սնունդ
- Ծաղիկներ
- Կենդանիների համար
-
Տնտեսական ապրանքներ
Տնտեսական ապրանքներ
- Այլ
- Առողջություն և Գեղեցկություն
-
Գրենական պիտույքներ
Գրենական պիտույքներ
-
Թղթե պարագաներ
Թղթե պարագաներ
- Խաղալիքներ
-
Կենցաղային քիմիա
Կենցաղային քիմիա
- Տան պարագաներ
- Տոնական
Մուտք
Փոխել գաղտնաբառը
ՊԱՏՎԵՐԻ ՄՇԱԿՈՒՄ՝ ՀԱՃԱԽՈՐԴԻ ԳՈՐԾՈՂՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԸ
- Հաճախորդները կարող են ձեռք բերել Ապրանքներ Կայքում տեղադրված Ապրանքների ցանկից՝ ավելացնելով նախընտրած Ծառայությունները Հաճախորդի Զամբյուղին: Երբ նախընտրած Ծառայությունների ընտրման փուլն ավարտված է, Հաճախորդը կարող է անցնել Պատվերի Ձևակերպմանը, որի հետևանքում առաջանում է Գնման Պատվերը:
- Գնման Պատվերի ձևակերպման ժամանակ Հաճախորդները կարող են նշել իրենց հարմար առաքման ժամանակը: Կախված առաքման հասցեից և առաքման ընտրված հրատապությունից և ժամանակից, առաքման գինը կարող է փոփոխվել: Գնման Պատվերի ամբողջական արժեքը բաղկացած է Զամբյուղում տեղադրված բոլոր ապրանքների գնից և առաքման ծախսերից: Այն պահին, երբ Հաճախորդը ընդունում է Առաքման Պայմանները և վճարում ամբողջական գումարը (կամ պարտավորվում է վճարել կանխիկ առաքման պահին), համակարգում ստեղծվում է նոր Գնման Պատվեր:
- Նոր Գնման Պատվեր ձևակերպելուն պես Հաճախորդը համակարգում ստանում է ծանուցում նոր Գնման Պատվերի մասին՝ «Նոր Պատվեր» կարգավիճակով և էլ. նամակ, որն ուղարկվում է Հաճախորդի էլ. Փոստին, եթե վերջինս գրանցված օգտատեր է հանդիսանում: Նամակը պարունակում է էլեկտրոնային հարկային հաշիվ (առկայության դեպքում) և պատվերի մանրամասներ, ներառյալ՝ գնված ապրանքների ցանկը, ընդհանուր արժեքը, առաքման գումարները, նշված վճարման տարբերակը, առաքման հասցեն, առաքման ժամկետները և այլն:
- Հաճախորդը կարող է փոփոխել Գնման Պատվերի կարգավիճակը միայն մեկ կերպով՝ չեղարկել այն ամբողջովին կամ մասնաիորեն, ընտրելով չեղարկման ենթակա Գնման Պատվերում առկա Ծառայությունները: Պատվերի չեղարկումը հնարավոր է միայն մինչև «Առաքման» փուլը, այսինքն միայն եթե Պատվերը գտնվում է հետևյալ կարգավիճակներում՝ «Պատվերի ընդունում» կամ «Պատվերի հավաքագրում»: Մնացած բոլոր այլ կարգավիճակներում Պատվերը այլևս չի կարող չեղարկվել Հաճախորդի կողմից: Հաճախորդը կարող է պարբերաբար ստուգել Պատվերի կարգավիճակը և վերահսկել այն:
- Եթե կիրառվել է Կանխիկ վճարային տարբերակը Գնման Պատվերը ձևակերպելու պահին, ապա յուրաքանչյուր Պատվերին պետք է կցվի ՀԴՄ կտրոն այդ Վաճառքի Պատվերի համար, որի մեջ նշվում է նաև առաքման վճարը:
© 2024 All rights reserved