Պատվիրել

Ընդհանուր։ 0 ֏

Ի՞նչ է online սուպերմարկետը

 

Օնլայն սուպերմարկետը գնումների այլընտրանքային, էլեկտրոնային տարբերակ է, որը թույլ է տալիս սպառողին հեշտությամբ գտնել իրեն անհրաժեշտ ապրանքը, կատարել առցանց վճարում և պատվիրել դրա առաքումն իր նշած հասցեով: Parma.am-ի դեպքում, առցանց վճարմանը զուգահեռ, առկա է նաև կանխիկ ,քարտով և անհպում (QR կոդի միջոցով) վճարում՝ պատվերը ստանալու պահին:

 

Ի՞նչ առավելություններ ունի էլեկտրոնային առևտուրը

 

Parma.am կայքից գնումներ կատարելն ունի մի շարք առավելություններ.

1. Դուք գնում եք Ձեզ անհրաժեշտ մթերային, տնտեսական և այլ ապրանքները՝ առանց տնից կամ աշխատավայրից դուրս գալու՝ այդպիսով խնայելով Ձեր ժամանակը:

2. Կայքում Ձեր ձեռքի տակ ունենում եք սուպերմարկետում ցուցադրված ողջ տեսականին՝ իրենց անուններով, նկարներով, գներով և անհրաժեշտ այլ տեղեկություններով: Շնորհիվ որոնման ճկուն համակարգի՝ արագորեն գտնում և գնում եք յուրաքանչյուր ապրանք:

3. Վճարումն իրականացնում եք նաև առցանց՝ օգտագործելով Ձեր վճարային քարտը: Քարտով վճարումը հնարավոր է նաև պատվերը ստանալիս՝ առաքչի մոտ առկա շարժական POS տերմինալի միջոցով: Այսպիսով, եթե Ձեր գումարը պահում եք քարտի միջոցով, ապա այլևս ստիպված չեք լինի ամեն անգամ կանխիկացնել այն որևէ ապրանք գնելու համար:

 

Կարո՞ղ եմ արդյոք շարունակել ապրանքները պատվիրել հեռախոսով

 

Այո՛, կարող եք: +37460 50 50 50 հեռախոսահամարով մեր շուրջօրյա առաքման ծառայությունը, որից արդեն իսկ օգտվում են հազարավոր սպառողներ, շարունակելու է գործել: Այդուհանդերձ, մենք խրախուսելու ենք մարդկանց պատվերները կատարել առցանց, քանի որ այդպես ավելի հստակ կարող են ընտրել իրենց ապրանքը՝ շնորհիվ նկարների, անվանումների, հավելյալ տեղեկությունների և ներկայացված ամբողջական, հեշտ փնտրվող տեսականու:

 

Եթե չեմ ցանկանում կամ չեմ կարող վճարել ինտերնետով, կարո՞ղ եմ արդյոք վճարումն իրականացնել պատվերը ստանալու պահին:

 

Այո՛, կարող եք: Մենք վճարումները կընդունենք նաև ապրանքը պատվիրատուին հասցնելուց հետո՝ կանխիկ կամ վճարային քարտով՝ առաքիչի մոտ առկա POS տերմինալի միջոցով: Զուգահեռ վճարումները կընդունվեն նաև առցանց, ինչպես նաև բանկային փոխանցումների միջոցով:

 

Ինչպե՞ս կարող եմ գտնել իմ նախընտրած ապրանքը

 

Ձեր նախընտրած ապրանքները կարող եք գտնել երկու ճանապարհով՝ 1) որոնման համակարգի միջոցով, 2) փնտրելով ապրանքատեսականիում:

1. Որոնելու համար գրե՛ք ապրանքի կամ ապրանքանիշի անվանումը էջերի վերնամասում գտնվող որոնման դաշտում և սեղմե՛ք «Գտնել»: Տպելիս ուշադրություն դարձրեք առաջարկվող տարբերակների վրա, որոնք կօգնեն գտնել այս կամ այն բառը, եթե չեք հիշում, թե ինչպես է այն ճիշտ գրվում, կամ չեք ցանկանում ամբողջությամբ գրել տվյալ բառը:

2. Ապրանքատեսականու մեջ փնտրելու համար, եթե գտնվում եք գլխավոր էջում, հարկավոր է մկնիկը պահել վերևի ձախ հատվածում գտնվող բաժինների վրա, ապա ընտրել համապատասխան ենթաբաժինը և, հայտնվելով տվյալ բաժնի կամ ենթաբաժնի էջում, ընտրել ապրանքների ցանկից:

Ոչ մթերային ապրանքներ ընտրելու համար հարկավոր է սեղմել վերևի հիմնական մենյուի «Ամեն ինչ տան համար» կոճակը:

 

Ինչպե՞ս կարող եմ հավաքել ապրանքներն իմ զամբյուղում

 

Եթե արդեն գտել եք Ձեր փնտրած ապրանքը, պարզապես սեղմեք աջ կողմում գտնվող «Ավելացնել» կոճակը՝ նախապես ընտրելով քանակը կամ քաշը: Զամբյուղի պարունակությունը էջի աջ կողմում մշտապես կլինի Ձեր աչքի առաջ: Ընդ որում, այդ հատվածի ներքևում կարող եք տեսնել նաև ընտրված ապրանքների ընդհանուր արժեքը:

 

Կարո՞ղ եմ արդյոք ստեղծել իմ հավանած ապրանքների ցուցակ` առանց դրանք զամբյուղին ավելացնելու

 

Այո՛, կարող եք: Եթե կայքի տարբեր էջեր այցելելիս հավանում եք այս կամ այն ապրանքը, սակայն դեռևս չեք պատրաստվում այն գնել, կարող եք հավելել «Նախընտրածներ» ցուցակին, որպեսզի հաջորդ անգամ գնում կատարելիս հեշտությամբ գտնեք այն: Դրա համար հարկավոր է սեղմել տվյալ ապրանքի անվանման ձախ կողմում գտնվող աստղը: Եթե վերջինս դեղին է, ապա ապրանքը Ձեր «Նախընտրածների» ցուցակում է, որը կարող եք դիտել` սեղմելով որոնման դաշտի ներքևում գտնվող համապատասխան կոճակը:

 

Կարո՞ղ եմ արդյոք ինքնուրույն ընտրել առաքման կոնկրետ օրը և ժամը

 

Այո՛, կարող եք: Առաքման ենթակա ապրանքն ընտրելուց և Ձեր զամբյուղը լցնելուց հետո Դուք ընտրում եք այն օրը և ժամը, երբ կցանկանայիք ստանալ պատվերը: Ուշադրություն դարձրեք, որ կախված պատվիրված ապրանքների տեսակից և քանակից, ինչպես նաև առաքման հասցեից` Ձեզ ավտոմատ կերպով կառաջարկվի մոտակա հնարավոր առաքման ժամը: 

 

Կարո՞ղ եմ արդյոք հետագայում տեսնել իմ պատվերների պատմությունը և ընթացիկ պատվերների կարգավիճակը

 

Այո՛, կարող եք: Կայք մուտք գործելուց հետո Դուք կունենաք Ձեր Անձնական էջը, որտեղ կարող եք տեսնել մինչ այդ պահը կատարած Ձեր բոլոր պատվերները և դրանց կարգավիճակները՝ «Հավաքումն ավարտված է», «Փոխանցված է առաքման», «Ամբողջությամբ առաքված է» և այլն:

 

Կարո՞ղ եմ արդյոք ամեն անգամ նշել առաքման նոր հասցե

 

Անձնական էջում Դուք նշում եք բոլոր այն հասցեները, ուր հետագայում իրականացվելու է առաքում: Կոնկրետ պատվերի դեպքում արդեն ընտրում եք այդ ցանկից կամ ավելացնում նոր հասցե: Պատվերի ձևակերպման ժամանակ Ձեր կողմից ավելացված հասցեները և հեռախոսահամարները ավտոմատ կերպով ավելացվում են Ձեր Անձնական էջի տվյալներին:

 

Կարո՞ղ եմ արդյոք վերադարձնել պատվիրված ապրանքը

 

Այո, կարող եք: Եթե Ձեր գնած ապրանքը չի կրել որակական և քանակային փոփոխություններ, կարող եք վերադարձնել այն 14 օրվա ընթացքում` ներկայացնելով ՀԴՄ կտրոնը կամ հաշիվ-ապրանքագիրը: Այդուհանդերձ, եթե ապրանքը վերադարձնելու Ձեր ցանկությունը պայմանավորված է նրա որակական հատկանիշներով, Դուք կարող եք մեր առաքչի օգնությամբ փոխարինել տվյալ ապրանքը մեկ ուրիշով: Նույնը վերաբերում է նաև այն դեպքերին, երբ դուք սխալմամբ նույն ապրանքախմբին պատկանող, բայց այլ ապրանքանիշի ապրանք եք պատվիրել և ցանկանում եք փոխարինել այն ձեր նախընտրածով:

 

Ինչպե՞ս կարող եմ վճարել գնածիս դիմաց

 

Parma.am-ում պատվերի համար վճարումն իրականացվում է մի քանի եղանակով:

1. Online վճարում: Մեր կայքում online վճարումներն իրականացվում են Arca վճարային համակարգի միջոցով: Եթե արդեն գրանցված եք այդ համակարգերում, ապա համապատասխան հղումը սեղմելուց հետո կհայտնվեք տվյալ վճարային համակարգի կայքում, որից հետո անհրաժեշտ է մուտքագրել այդ համակարգում Ձեր օգտանունն և գաղտնաբառը և կատարել վճարումը:

2. Կանխիկ: Սա նշանակում է, որ Դուք Ձեր պատվիրած ապրանքի և դրա առաքման դիմաց վճարում եք պատվերը ստանալիս` կանխիկ գումարով:

3. Վճարային քարտով` պատվերը ստանալու ժամանակ: Այս տարբերակն ընտրելու դեպքում մեր առաքիչն իր հետ կբերի POS տերմինալ, և Դուք կկարողանաք Ձեր քարտով վճարումն իրականացնել հենց տեղում:

4․ Կարող եք ընտրել նաև անհպում վճարման տարբերակը (QR կոդի միջոցով) պատվերը ստանալիս։

5. Բանկային փոխանցում: Մեզ հետ պայմանագիր ունենալու դեպքում Ձեր պատվերը կարող եք ստանալ անմիջապես, ինչպես նաև օգտվել կորպորատիվ բաժանորդների համար նախատեսված այլ պայմաններից: 
Եթե չեք ցանկանում պայմանագիր կնքել, ապա առաքումը կիրականացվի միայն գումարը մեր հաշվին հայտնվելուց հետո: Այդ ժամանակ մեր օպերատորն անմիջապես կապ կհաստատի Ձեզ հետ և կհամաձայնեցնի առաքման կոնկրետ ժամը:

 

Ի՞նչ առանձնահատկություն ունեն քաշով վաճառվող ապրանքները  

 

Քաշով վաճառվող ապրանքների համար ի սկզբանե սահմանված է այն նվազագույն քաշը, որը կարելի է պատվիրել: Օրինակ, եթե դուք ցանկանում եք գնել տավարի միս, ապա նվազագույնը պետք է պատվիրեք կես կիլոգրամ, եթե շոկոլադե կոնֆետներ, ապա 100 գրամ և այլն: Այդուհանդերձ, եթե պատրաստվում եք տվյալ ապրանքից գնել մեծ քանակությամբ, կարող եք ավելացնել Ձեր քայլը «Ավելացնել» կոճակի վերևում գտնվող մենյուի օգնությամբ: Օրինակ, շոկոլադե կոնֆետների պատվիրվող քաշը կարող եք սահմանել ինչպես 100 գրամանոց, այնպես էլ 0.5 և 1 կիլոգրամանոց քայլերով: 

Խնդրում ենք հաշվի առնել, որ կախված ապրանքի տեսակից (օրինակ` նարինջ, ձմերուկ, միս և այլն), քաշով վաճառքի դեպքում հնարավոր են 5 տոկոսանոց շեղումներ:  

 

Ի՞նչ անել, եթե լրացուցիչ հարցեր ունեմ, որոնց պատասխանն այստեղ չկա

 

Եթե վերը թվարկվածների մեջ չեք գտնում Ձեզ հետաքրքրող հարցի պատասխանը, կարող եք այն ուղարկել [email protected] էլ. փոստի միջոցով կամ զանգահարել օգնության կենտրոն`+37460 50 50 50 հեռախոսահամարով:

 Ի՞նչ է online սուպերմարկետը

Օնլայն սուպերմարկետը գնումների այլընտրանքային, էլեկտրոնային տարբերակ է, որը թույլ է տալիս սպառողին հեշտությամբ գտնել իրեն անհրաժեշտ ապրանքը, կատարել առցանց վճարում և պատվիրել դրա առաքումն իր նշած հասցեով: Parma.am-ի դեպքում, առցանց վճարմանը զուգահեռ, առկա է նաև կանխիկ կամ քարտով վճարում՝ պատվերը ստանալու պահին:

 

Ի՞նչ առավելություններ ունի էլեկտրոնային առևտուրը

 

Parma.am կայքից գնումներ կատարելն ունի մի շարք առավելություններ.

1. Դուք գնում եք Ձեզ անհրաժեշտ մթերային, տնտեսական և այլ ապրանքները՝ առանց տնից կամ աշխատավայրից դուրս գալու՝ այդպիսով խնայելով Ձեր ժամանակը:

2. Կայքում Ձեր ձեռքի տակ ունենում եք սուպերմարկետում ցուցադրված ողջ տեսականին՝ իրենց անուններով, նկարներով, գներով և անհրաժեշտ այլ տեղեկություններով: Շնորհիվ որոնման ճկուն համակարգի՝ արագորեն գտնում և գնում եք յուրաքանչյուր ապրանք:

4. Վճարումն իրականացնում եք նաև առցանց՝ օգտագործելով Ձեր վճարային քարտը: Քարտով վճարումը հնարավոր է նաև պատվերը ստանալիս՝ առաքչի մոտ առկա շարժական POS տերմինալի միջոցով: Այսպիսով, եթե Ձեր գումարը պահում եք քարտի միջոցով, ապա այլևս ստիպված չեք լինի ամեն անգամ կանխիկացնել այն որևէ ապրանք գնելու համար:

 

Կարո՞ղ եմ արդյոք շարունակել ապրանքները պատվիրել հեռախոսով

 

Այո՛, կարող եք: +37460 50 50 50 հեռախոսահամարով մեր շուրջօրյա առաքման ծառայությունը, որից արդեն իսկ օգտվում են հազարավոր սպառողներ, շարունակելու է գործել: Այդուհանդերձ, մենք խրախուսելու ենք մարդկանց պատվերները կատարել առցանց, քանի որ այդպես ավելի հստակ կարող են ընտրել իրենց ապրանքը՝ շնորհիվ նկարների, անվանումների, հավելյալ տեղեկությունների և ներկայացված ամբողջական, հեշտ փնտրվող տեսականու:

 

Եթե չեմ ցանկանում կամ չեմ կարող վճարել ինտերնետով, կարո՞ղ եմ արդյոք վճարումն իրականացնել պատվերը ստանալու պահին:

 

Այո՛, կարող եք: Մենք վճարումները կընդունենք նաև ապրանքը պատվիրատուին հասցնելուց հետո՝ կանխիկ կամ վճարային քարտով՝ առաքիչի մոտ առկա POS տերմինալի միջոցով: Զուգահեռ վճարումները կընդունվեն նաև առցանց, ինչպես նաև բանկային փոխանցումների միջոցով:

 

Ինչպե՞ս կարող եմ գտնել իմ նախընտրած ապրանքը

 

Ձեր նախընտրած ապրանքները կարող եք գտնել երկու ճանապարհով՝ 1) որոնման համակարգի միջոցով, 2) փնտրելով ապրանքատեսականու մեջ:

1. Որոնելու համար գրե՛ք ապրանքի կամ ապրանքանիշի անվանումը էջերի վերնամասում գտնվող որոնման դաշտում և սեղմե՛ք «Գտնել»: Տպելիս ուշադրություն դարձրեք առաջարկվող տարբերակների վրա, որոնք կօգնեն գտնել այս կամ այն բառը, եթե չեք հիշում, թե ինչպես է այն ճիշտ գրվում, կամ չեք ցանկանում ամբողջությամբ գրել տվյալ բառը:

2. Ապրանքատեսականու մեջ փնտրելու համար, եթե գտնվում եք գլխավոր էջում, հարկավոր է մկնիկը պահել վերևի ձախ հատվածում գտնվող բաժինների վրա, ապա ընտրել համապատասխան ենթաբաժինը և, հայտնվելով տվյալ բաժնի կամ ենթաբաժնի էջում, ընտրել ապրանքների ցանկից:

Ոչ մթերային ապրանքներ ընտրելու համար հարկավոր է սեղմել վերևի հիմնական մենյուի «Ամեն ինչ տան համար» կոճակը:

 

Ինչպե՞ս կարող եմ հավաքել ապրանքներն իմ զամբյուղում

 

Եթե արդեն գտել եք Ձեր փնտրած ապրանքը, պարզապես սեղմեք աջ կողմում գտնվող «Ավելացնել» կոճակը՝ նախապես ընտրելով քանակը կամ քաշը: Զամբյուղի պարունակությունը էջի աջ կողմում մշտապես կլինի Ձեր աչքի առաջ: Ընդ որում, այդ հատվածի ներքևում կարող եք տեսնել նաև ընտրված ապրանքների ընդհանուր արժեքը:

 

Կարո՞ղ եմ արդյոք ստեղծել իմ հավանած ապրանքների ցուցակ` առանց դրանք զամբյուղին ավելացնելու

 

Այո՛, կարող եք: Եթե կայքի տարբեր էջեր այցելելիս հավանում եք այս կամ այն ապրանքը, սակայն դեռևս չեք պատրաստվում այն գնել, կարող եք հավելել «Նախընտրածներ» ցուցակին, որպեսզի հաջորդ անգամ գնում կատարելիս հեշտությամբ գտնեք այն: Դրա համար հարկավոր է սեղմել տվյալ ապրանքի անվանման ձախ կողմում գտնվող աստղը: Եթե վերջինս դեղին է, ապա ապրանքը Ձեր «Նախընտրածների» ցուցակում է, որը կարող եք դիտել` սեղմելով որոնման դաշտի ներքևում գտնվող համապատասխան կոճակը:

 

Կարո՞ղ եմ արդյոք ինքնուրույն ընտրել առաքման կոնկրետ օրը և ժամը

 

Այո՛, կարող եք: Առաքման ենթակա ապրանքն ընտրելուց և Ձեր զամբյուղը լցնելուց հետո Դուք ընտրում եք այն օրը և ժամը, երբ կցանկանայիք ստանալ պատվերը: Ուշադրություն դարձրեք, որ կախված պատվիրված ապրանքների տեսակից և քանակից, ինչպես նաև առաքման հասցեից` Ձեզ ավտոմատ կերպով կառաջարկվի մոտակա հնարավոր առաքման ժամը: 

 

Կարո՞ղ եմ արդյոք հետագայում տեսնել իմ պատվերների պատմությունը և ընթացիկ պատվերների կարգավիճակը

 

Այո՛, կարող եք: Կայք մուտք գործելուց հետո Դուք կունենաք Ձեր Անձնական էջը, որտեղ կարող եք տեսնել մինչ այդ պահը կատարած Ձեր բոլոր պատվերները և դրանց կարգավիճակները՝ «Հավաքումն ավարտված է», «Փոխանցված է առաքման», «Ամբողջությամբ առաքված է» և այլն:

 

Կարո՞ղ եմ արդյոք ամեն անգամ նշել առաքման նոր հասցե

 

Անձնական էջում Դուք նշում եք բոլոր այն հասցեները, ուր հետագայում իրականացվելու է առաքում: Կոնկրետ պատվերի դեպքում արդեն ընտրում եք այդ ցանկից կամ ավելացնում նոր հասցե: Պատվերի ձևակերպման ժամանակ Ձեր կողմից ավելացված հասցեները և հեռախոսահամարները ավտոմատ կերպով ավելացվում են Ձեր Անձնական էջի տվյալներին:

 

Կարո՞ղ եմ արդյոք վերադարձնել պատվիրված ապրանքը

 

Այո, կարող եք: Եթե Ձեր գնած ապրանքը չի կրել որակական և քանակային փոփոխություններ, կարող եք վերադարձնել այն 14 օրվա ընթացքում` ներկայացնելով ՀԴՄ կտրոնը կամ հաշիվ-ապրանքագիրը: Այդուհանդերձ, եթե ապրանքը վերադարձնելու Ձեր ցանկությունը պայմանավորված է նրա որակական հատկանիշներով, Դուք կարող եք մեր առաքչի օգնությամբ փոխարինել տվյալ ապրանքը մեկ ուրիշով: Նույնը վերաբերում է նաև այն դեպքերին, երբ դուք սխալմամբ նույն ապրանքախմբին պատկանող, բայց այլ ապրանքանիշի ապրանք եք պատվիրել և ցանկանում եք փոխարինել այն ձեր նախընտրածով:

 

Ինչպե՞ս կարող եմ վճարել գնածիս դիմաց

 

Parma.am-ում պատվերի համար վճարումն իրականացվում է մի քանի եղանակով:

1. Online վճարում: Մեր կայքում online վճարումներն իրականացվում են Arca վճարային համակարգի միջոցով: Եթե արդեն գրանցված եք այդ համակարգերում, ապա համապատասխան հղումը սեղմելուց հետո կհայտնվեք տվյալ վճարային համակարգի կայքում, որից հետո անհրաժեշտ է մուտքագրել այդ համակարգում Ձեր օգտանունը և գաղտնաբառը , այնուհետև կատարել վճարումը:

2. Կանխիկ: Սա նշանակում է, որ Դուք Ձեր պատվիրած ապրանքի և դրա առաքման դիմաց վճարում եք պատվերը ստանալիս` կանխիկ գումարով:

3. Վճարային քարտով` պատվերը ստանալու ժամանակ: Այս տարբերակն ընտրելու դեպքում մեր առաքիչն իր հետ կբերի POS տերմինալ, և Դուք կկարողանաք Ձեր քարտով վճարումն իրականացնել հենց տեղում:

 

Ի՞նչ առանձնահատկություն ունեն քաշով վաճառվող ապրանքները  

 

Քաշով վաճառվող ապրանքների համար ի սկզբանե սահմանված է այն նվազագույն քաշը, որը կարելի է պատվիրել: Օրինակ, եթե դուք ցանկանում եք գնել տավարի միս, ապա նվազագույնը պետք է պատվիրեք կես կիլոգրամ, եթե շոկոլադե կոնֆետներ, ապա 100 գրամ և այլն: Այդուհանդերձ, եթե պատրաստվում եք տվյալ ապրանքից գնել մեծ քանակությամբ, կարող եք ավելացնել Ձեր քայլը «Ավելացնել» կոճակի վերևում գտնվող մենյուի օգնությամբ: Օրինակ, շոկոլադե կոնֆետների պատվիրվող քաշը կարող եք սահմանել ինչպես 100 գրամանոց, այնպես էլ 0.5 և 1 կիլոգրամանոց քայլերով: 

Խնդրում ենք հաշվի առնել, որ կախված ապրանքի տեսակից (օրինակ` նարինջ, ձմերուկ, միս և այլն), քաշով վաճառքի դեպքում հնարավոր են 5 տոկոսանոց շեղումներ:  

 

Ի՞նչ անել, եթե լրացուցիչ հարցեր ունեմ, որոնց պատասխանն այստեղ չկա

 

Եթե վերը թվարկվածների մեջ չեք գտնում Ձեզ հետաքրքրող հարցի պատասխանը, կարող եք այն ուղարկել [email protected] էլ. փոստի միջոցով կամ զանգահարել օգնության կենտրոն`+37460 50 50 50 հեռախոսահամարով: